خوش حالم
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

  

 

                     

    خوش حالم 

  نه برای اینکه دنیایمان غرق در خوبی است 

 نه برای اینکه جهان را صلح فرا گرفته نه برای انکه دیگر کودکی در سطل اشغال پیدا نمی شود 

 نه برای انکه دختری از ترس ابرو خود را نمی کشد 

 نه برای انکه دیگر رهبران در چشم های مردم زل نمی زنند و دروغ بگویند

 نه برای انکه دیگر بمب اتمی ساخته نمی شود 

 نه برای انکه ...

 خسته شدم بگذار بگویم برای ان خوش حالم که دیگر پلیدی و زشتی ، زشت و پلید نیست . 

   برای انکه دیگر بدی قباحتی ندارد خوش حالم .

حالا همه کاری می توانم انجام دهم بدون انکه عذاب وجدان داشته باشم !!!



نظرات شما عزیزان:

ارغنون
ساعت8:14---1 آذر 1389
سلام

ارغنون
ساعت10:43---19 آبان 1389
سلام عصیانگر عزیز
خدا انشالله همیشه بهت شادی بده ( من می گم شادی واقعی .... شما بگو از هر مدل شادی که دوست داری ) .... نمیای یک مطلب جدید بگذاری ....؟؟؟
دلمون برات تنگ شده .... اگه موسیقی زیبای وبلاگت نبود ، از این همه اومدن و مطلب قبلی رو دیدن خسته شده بودم ....
اما من بازم میام .... از حرافیم هم کم نشده .... بدتر هم شده


دختر پرتقالي
ساعت11:50---11 آبان 1389
اميدوارم كه هيچوقت اينطور خوشحال نباشي! اينكه اومدين ممنونم!

میفا
ساعت17:58---9 آبان 1389
سلام گلم،من آپــــــــم
با آپ پیشنهادی از دوستان
*دغدغه دختر و پسرهای جوان*
لطفا حتما بیاید و نظر بدید،منتظرتون هستم [گل]


سرخوش
ساعت12:43---7 آبان 1389
سلام
خراگربه مکه رودبازهم خراست والماس اگردرقعرچاه باشدبازهم درخشان است



ارغنون
ساعت20:24---27 مهر 1389
سلام
نه نه ! موافق نیستم . هنوز نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 27 مهر 1389برچسب:خوبی و بدی , زشت و زیبا , فرشته ای به نام شیطان , , :: 12:54 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 68060
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge